Publications

Persbericht : “Verisure zet nieuwe standaard voor 24×7” 23/02/2016

Verisure – Securitas Direct zet nieuwe standaard voor 24×7-bescherming voor gezinnen en kleine bedrijven

Brussel, 23 februari 2016 – Verisure Voice is een innovatieve, intelligente, professioneel gemonitorde beveiligingsoplossing. Zodra een alarm of SOS-signaal doorkomt, zorgt het systeem voor directe afschrikking, detectie en contact met de klant en het pand. Verisure-experts zien via draadloze camera’s niet alleen wat er gebeurt, maar kunnen dankzij het systeem ook direct luisteren en spreken met personen in het pand. Dit betekent directe bescherming en zorg, 24 uur per dag, zeven dagen per week.

Verisure Voice stelt klanten in staat bij inbraak, brand, een waterlek of zelfs wanneer iemand plotseling onwel wordt, direct met Verisure-experts te spreken zonder een traditionele telefoonlijn te gebruiken.

Met tweerichtingscommunicatie tussen onze deskundige alarmoperators en het betreffende pand, werkt Verisure Voice onafhankelijk van het telefoonnetwerk. Ook werkt het naadloos samen met de beeldverificatie-technologie van de bestaande detectiecamera’s binnen het Verisure-alarmsysteem voor accuratere, betrouwbaardere
en directere respons. En dankzij de naadloze samenwerking tussen Verisure Voice en beeldverificatie van het alarmsysteem, kunnen de Verisure-experts in het geval van inbraak de indringer identificeren, met ze praten en ze naar buiten werken.

Christophe Lemaitre, Marketing Manager bij Verisure – Securitas Direct: “Onze klanten zijn het hart van alles wat we doen. Het is onze prioriteit om hen te voorzien van peace of mind, 24 uur op 24 uur en zeven dagen op zeven, bescherming en zorg – met Verisure Voice blijven we die belofte waarmaken.”