Vragen over uw factuur?

Hoe lees ik mijn factuur?

Is uw factuur niet helemaal duidelijk? Hier overlopen we stap voor stap de structuur van uw factuur.

 

Ik wil mijn domiciliëring activeren

Geniet van nog meer gemoedsrust en activeer nu uw domiciliëring. U hoeft zelf niet meer aan uw betalingen te denken!

Ik wil mijn facturen per e-mail ontvangen

Ontvang uw facturen voortaan enkel via e-mail!

  • ​Veelgestelde vragen

Uw eerste Verisure factuur zal qua abonnementskosten steeds wat duurder uitvallen dan u had verwacht. Elke factuur omvat immers zowel het abonnement van de lopende maand, alsook de abonnementskosten voor de volgende factureringsperiode.

We geven u een voorbeeld: we activeerden uw installatie op 23 maart. Op 25 maart ontvangt u uw eerste factuur. Daarop staat het abonnementsgeld van 23 maart tot 31 maart en dat van 1 april tot en met 30 april. U betaalt dus de volledige maand april en de laatste 9 dagen van de maand maart. Dit verklaart het hogere bedrag. Dit is een eenmalig gegeven.

De verschillende gewesten hebben beslist om het belastingvoordeel te schrappen voor uitgaven die u hebt gedaan om uw woning te beveiligen. Sommige verzekeringsmaatschappijen bieden een premie aan dankzij een attest dat u bij onze klantendienst kunt aanvragen.

Ga naar My Pages, klik op "Instellingen" in de linkerkolom. Onder "Facturatieadres" kunt u uw gegevens aanpassen. Deze gegevens worden dan gebruikt voor uw volgende facturen. .

Dit doet u eenvoudig hier.

Vul dit formulier in en u ontvangt voortaan uw facturen per e-mail.

U kunt met al uw vragen terecht bij onze klantendienst. Vul het formulier op deze pagina in. Vermeld duidelijk uw gegevens met factuurnummer/betalingsreferentie.

De bedragen die maandelijks worden gefactureerd omvatten de meldkamerdienst.
Wanneer u een Home of Home Safe & Secure installatie hebt afgesloten, sluit u automatisch een onderhoudscontract af. Dit vindt u ook terug op uw factuur.
Op uw eerste facturen vindt u ook de installatiekosten terug. Wanneer u componenten toevoegt aan uw systeemworden deze ook op de maandelijkse factuur vermeld.

De installatiekosten worden vermeld op uw eerste factuur. Indien u gekozen hebt voor een betaling in meerdere keren worden de installatiekosten verspreid over verschillende maandelijkse facturen.

 

Een andere vraag over uw factuur? Contacteer ons gerust!

Hebt u een vraag over uw factuur of over uw betalingen?
Ontdek hier hoe u uw eerste factuur leest.
Een domiciliëring aanvragen, wijzigen of stopzetten doet u hier.

versturen >

Overzicht

Verkoop en informatie: 0800-90 000

Klantendienst: 078-365 7 24

care@verisure.be 

RPR Brussel BE 0459.866.904 - Erkenning als beveiligingsonderneming: 20.1325.07 - Erkenning als bewakingsonderneming: 16.1025.11

Vigilis

Verisure veelgestelde vragen

Verisure is de nieuwe naam van Securitas Direct huisalarmen. Dankzij ons duurzaam platform en onze samenwerking met toegewijde professionele specialisten kunnen wij een uniek assortiment producten en diensten aanbieden voor alarmsystemen en voor het slimme huis. Verbinding met onze eigen meldkamer met 24/24 bewaking, gratis interventie van een bewaker en een professionele alarminstallatie zijn de pijlers van ons aanbod.

Alle producten en diensten voor het huis zijn met het alarmsysteem verbonden, zodat u ze vanop afstand kunt bedienen en controleren, bv. via uw GSM. Dankzij ons duurzaam platform en onze samenwerking met toegewijde professionele specialisten kunnen wij een unieke reeks producten en diensten op het gebied van alarmsystemen en domotica aanbieden. Wij bieden verschillende diensten aan: inbraak, alarm, energie, klimaat en persoonlijk veiligheidsalarm. Wij voegen voortdurend nieuwe slimme diensten toe om uw dagelijkse leven eenvoudiger en comfortabeler te maken.

De Verisure community

Facebook

Delen