Privacyvoorwaarden
Privacyverklaring
Door dit formulier in te vullen verklaart u dat u de Privacyverklaring hebt gelezen en begrepen en dat u akkoord gaat met de verwerking van uw persoonsgegevens door Verisure NV, als verwerkingsverantwoordelijke, met als doel gedurende een maximale periode van 12 maanden contact met u op te nemen (telefoon, afspraak, (elektronische) post) om u informatie te verstrekken over de diensten en producten die door Verisure worden aangeboden. Om uw recht van inzage, rechtzetting of verwijdering van de persoonsgegevens, of de beperking van hun verwerking, uit te oefenen, om meer informatie te vragen over de verwerking van uw gegevens of uw toestemming te allen tijde in te trekken, kunt u een e-mail sturen naar: privacy@verisure.be.VoiceBox
Beschrijving van het product
De VoiceBox is de spraakeenheid van het Verisure-alarmsysteem. Het fungeert als een vaste telefoonlijn tussen de alarmcentrale en uw huis of bedrijf.
Dit onderdeel is zeer belangrijk omdat het onze alarmcentrale-agenten in staat stelt om bij het afgaan van het alarm direct contact op te nemen met de persoon in het huis of pand en snel te begrijpen wat er daar aan de hand is. Dankzij de VoiceBox kunnen onze agenten de juiste actie ondernemen en bijvoorbeeld de brandweer of een bewaker waarschuwen.
NIET NODIG OM EEN TELEFOON TE BELLEN
Als het alarm afgaat wanneer er iemand in huis is, en het gaat om een kind of iemand die niet verantwoordelijk is voor het systeem, biedt de VoiceBox een aanzienlijke extra beveiliging. Vooral als er geen vaste telefoon in het huis is. Met dit systeem,hoeft Verisure de beheerder van het alarmsysteem niet te bellen om te vragen wat er aan de hand is, omdat onze alarmcentrale rechtstreeks kan communiceren met de mensen ter plaatse.
In geval van alarm, als wij geen antwoord krijgen via het voicebox, zullen wij contact opnemen met de contactpersonen.
IN GEVAL VAN EEN INBRAAK
Als het alarm afgaat tijdens een inbraak, kunnen de agenten van Verisure met u praten via de VoiceBox of gewoon luisteren naar wat er aan de hand is om de situatie te begrijpen.
Als de inbraak plaatsvindt wanneer het huis of bedrijf leeg is, kan de VoiceBox als afschrikmiddel fungeren. De agenten in het alarmcentrale. zullen immers met de indringers kunnen communiceren en hen waarschuwen dat de politie of een bewaker onderweg is.
IN GEVAL VAN BRAND
Onze onderling verbonden rookmelders zijn verbonden met de alarmcentrale. Wanneer een rookmelder rook detecteert, geeft hij het bericht “Brandalarm” en klinkt de sirene. In dat geval zullen onze agenten rechtstreeks contact opnemen met het huis of bedrijf om via de VoiceBox noodinstructies te geven. Als er niet wordt gereageerd, wordt de brandweer ter plaatse gestuurd.
IN GEVAL VAN EEN ONGEVAL
De voicebox biedt ook extra veiligheid bij een ongeval of wanneer iemand gewond raakt. Druk gewoon op de SOS-knop op het bedieningspaneel en de agenten van de centrale activeren de VoiceBox om met de hulpbehoevende te spreken en, indien nodig, de hulpdiensten te waarschuwen.

De voordelen van dit product
ONMIDDELLIJKE NOODOPROEP
In geval van inbraak, een medisch noodgeval of brand kunt u via de Verisure VoiceBox verbinding maken met onze agenten in de meldkamer. De agenten zullen noodinstructies geven en de hulpdiensten verwittigen.
DETERRENT
Bij een inbraak kunnen de agenten van Verisure de inbrekers afschrikken door erop te wijzen dat de politie of een bewaker onderweg is.
STIL LUISTEREN
De stille-luisterfunctie wordt geactiveerd in bedrijven wanneer een alarm is afgegaan. De agenten in het centrale station kunnen dan discreet een bepaalde hoeveelheid nuttige informatie verzamelen en de hulpdiensten waarschuwen.

Bent u geïnteresseerd of wilt u meer informatie ?
Vul het onderstaande formulier in en wij zullen contact met u opnemen.