Privacyvoorwaarden
- het beheer van uw prijsaanvraag, waaronder om contact met u op te nemen ter finalisering van de offerte,
- gedurende 12 maanden telefonisch met u in contact te komen om u een ander voorstel te doen tenzij u heeft aangegeven niet ongevraagd telefonisch te willen worden benaderd;
- gedurende 12 maanden per reguliere post met u in contact te komen om u een ander voorstel te doen, en
- voor statistische doeleinden voor de verbetering van onze producten en diensten.
Contacteer ons
Wat kunnen we doen voor u?
Bericht verzonden
Dank u. Uw bericht werd goed verzonden
FAQ Recherche pour : résultats← Retour
- Hoeveel personen in mijn gezin kunnen Guardian gebruiken?
Er is geen beperking op het aantal personen. Ze dienen enkel een account te hebben die verbonden is met een Verisure installatie waarvoor Guardian actief is.
Opgelet:
- Iedere gebruiker dient zijn eigen persoonlijke account te hebben. Het is niet mogelijk om dezelfde account te delen op verschillende telefoons en hiermeer Guardian te gebruiken. U kan gratis nieuwe accounts aanmaken voor alle gezinsleden.
- Enkel de verantwoordelijke van het systeem, de beheerders en beperkte gebruikers kunnen Guardian gebruiken. Minimum gebruikers hebben geen toegang.
- Mijn buur heeft de Guardian dienst op zijn Verisure app. Waarom ik niet?
We zijn deze dienst nog volop aan het activeren voor onze bestaande klanten. Het is mogelijk dat uw buur de dienst reeds kan gebruiken en u nog niet. De activatie vindt plaats gedurende oktober en november, dus u kan weldra ook van deze dienst gebruik maken.
- Elke keer ik Guardian wil gebruiken, moet ik de Verisure app openen. Is er een snellere manier?
Tuurlijk! Ik raad aan om een widget of shortcut op uw telefoon aan te maken.
- Kan ik Guardian SOS gebruiken om een noodsituatie te melden waar ik niet bij betrokken ben?
Ja. U dient zicht enkel op dezelfde locatie te bevinden als waar de noodsituatie zich voordoet. We sturen de hulpdiensten immers naar die locatie.
- Heeft mijn gezin of iemand van mijn contactpersonen toegang tot mijn locatie?
Nee. Uw gezin of contactpersonen hebben nooit toegang tot uw locatie. Enkel de alarmcentrale van Verisure kent uw locatie wanneer u zich in een noodsituatie bevindt. Zij kunnen deze info delen met de hulpdiensten indien nodig.
- Er werd mij verteld dat Guardian enkel een SOS-dienst is, maar wat als iemand overvallen wordt of een ruzie uit de hand loopt. Kan ik dan ook Guardian gebruiken?
Ja.Ook wanneer u geen medische hulp nodig heeft, activeren wou het noodprotocol. Indien het incident door u of één van uw conctactpersonen geverifieerd is, kunnen we op uw aanvraag de politie, ambulance of brandweer sturen,
- Wat gebeurt er wanneer ik geen bereik meer heb tijdens een actieve SOS-timer sessie?
De Verisure alarmcentrale heeft uw laatst gekende locatie. Waneer u opnieuw bereik heeft, ontvangen we uw nieuwe locatie.
- Wat indien ik geen internetbereik heb?
Deze dienst is afhankelijk van een werkende internetverbinding..
Wanneer er echter onvoldoende bereik is tijdens een actieve SOS-timer sessie, ontvangt Verisure uw laatst gekende locatie wanneer u bereik had. Wanneer u opnieuw bereik heeft, ontvangen we opnieuw uw locatie.
Indien u op de SOS-knop duwt wanneer u geen internetbereik heeft, verwittigen we u dat het niet mogelijk is om een SOS te sturen