Contacteer ons

Que pouvons nous faire pour vous aider ?

Le formulaire n'a pas pu être envoyé
Message envoyé

Dank u. Uw bericht werd goed verzonden

Bekijk ons Publicaties pagina

Wilt u meer weten over Verisure? Bekijk onze publicaties!
Naar de publicaties
Appelez-nous
Van maandag tot vrijdag, tussen 8 en 19 u.
Onze technische dienst is ook open op zaterdag van 8.00 tot 16.00 uur.

FAQ Recherche pour : résultats ← Retour

  • Kan ik @Home en @Home SOS desactiveren ?

    Ja, @Home en @Home SOS kunnen op elk moment gedesactiveerd worden via de Verisure app.

  • Werkt @Home SOS ook wanneer mijn smartphone geen netwerkverbinding heeft ?

    Neen, @Home SOS functioneert enkel wanneer uw telefoon een werkende netwerkverbinding heeft en mobiele gegevens doorgestuurd kunnen worden.

  • Kan u mijn locatie bekijken via @Home of @Home SOS ?

    Via de @Home functie kunnen we uw locatie niet tracken. Enkel wanneer er een alarm gegenereerd wordt, kunnen onze diensten deze functie gebruiken om te checken wie ter plaatse is. (geen andere locaties zichtbaar)
    Wanneer de @Home SOS functie gebruikt wordt, stuurt deze uw GPS coordinaten naar onze alarmcentrale. Deze gegevens worden nooit gedeeld met derden of gebruikt voor andere doeleinden.

  • Kan ik @Home SOS gebruiken op verschillende toestellen ?

    Ja, elke gebruiker met een persoonlijke account voor de Verisure app (1 gebruiker per toestel) kan @Home SOS activeren en gebruiken wanneer hij aanwezig is waar het Verisure alarmsysteem geïnstalleerd is.

    INFO: Om @Home te activeren, moet elke gebruiker van de Verisure App over een eigen login en wachtwoord beschikken. U kan @Home niet op meerdere apparaten activeren als u dezelfde gebruikers-ID op deze verschillende apparaten gebruikt.