Allianz, AXA en BaloiseInsurance erkennen uw Verisure systeem. Voor meer info: klik hier.
Privacyvoorwaarden
Privacyverklaring
Door dit formulier in te vullen verklaart u dat u de Privacyverklaring hebt gelezen en begrepen en dat u akkoord gaat met de verwerking van uw persoonsgegevens door Verisure NV, als verwerkingsverantwoordelijke, met als doel gedurende een maximale periode van 12 maanden contact met u op te nemen (telefoon, afspraak, (elektronische) post) om u informatie te verstrekken over de diensten en producten die door Verisure worden aangeboden. Om uw recht van inzage, rechtzetting of verwijdering van de persoonsgegevens, of de beperking van hun verwerking, uit te oefenen, om meer informatie te vragen over de verwerking van uw gegevens of uw toestemming te allen tijde in te trekken, kunt u een e-mail sturen naar: privacy@verisure.be.Hoe lees ik mijn factuur?
Is uw factuur niet helemaal duidelijk en hebt u nog vragen?
Hieronder overlopen we stap voor stap de structuur van uw factuur. Uw factuur bestaat uit minstens 2 pagina’s:
Op de eerste pagina vindt u een samenvatting, de betaalinstructies en het overschrijvingsformulier.
Op de tweede pagina vindt u de verschillende elementen die gefactureerd worden.

Fictieve prijzen
1. De gegevens van uw factuur
Hier vindt u de administratieve gegevens van uw factuur terug:
● Het factuurnummer
● Uw klantnummer
● De facturatiedatum
● De vervaldatum
Aarzel niet om deze informatie te vermelden wanneer u contact opneemt met onze klantendienst. Dit laat ons toe om zo snel mogelijk uw gegevens terug te vinden en u een optimale dienstverlening te bieden.

2. Een snel betaaloverzicht
In het blauwe kader vindt u de informatie die nodig is voor uw betaling, alles in één simpele oogopslag. U vindt er:
● Het te betalen bedrag
● De vervaldatum, voor deze datum moet de betaling gedaan zijn
● De IBAN & BIC gegevens van de Verisure bankrekening, u doet de overschrijving naar dit nummer.
● De gestructureerde mededeling die u dient te vermelden tijdens de betaling. Dankzij de gestructureerde mededeling op uw overschrijving kunnen we een onmiddellijke behandeling van uw betaling garanderen. Gebruik enkel de gestructureerde mededeling die zich op uw factuur bevindt.

3. De overschrijving
Dankzij de gestructureerde mededeling op uw overschrijving kunnen we een onmiddellijke behandeling van uw betaling garanderen. Als u uw eigen bankoverschrijving gebruikt of wanneer u meteen aan het loket van uw bank betaalt, vermeld dan altijd de gestructureerde mededeling.
Gebruik enkel de gestructureerde mededeling die zich op uw factuur bevindt.

4. Het detail
Op de tweede pagina lichten we in detail de verschillende artikels toe die gefactureerd worden. Op uw eerste factuur vindt u naast uw meldkamerabonnement de installatiekosten.
Het BTW-tarief dat van toepassing is op het artikel:
Het BTW-tarief is altijd 21% voor het meldkamerabonnement. Voor de installatiekosten hangt het tarief af van de ouderdom van uw woning.
Ouderdom van uw woning: indien uw woning sinds meer dan 10 jaar bewoond is geniet u van een BTW van 6% op de installatie van uw alarmsysteem. Indien uw woning sinds minder dan 10 jaar bewoond is, is een BTW-tarief van 21% van toepassing.


Fictieve prijzen
5. Het detail – De artikels
A. Hier vindt u, uw installatienummer en het adres waar het alarmsysteem is geïnstalleerd
B. Optioneel: het basispakket (1e factuur), optionele packs aangeschaft op het moment van
installatie of achteraf. Of andere toevoegingen of vervangingen aan het alarmsysteem
C. Uw maandelijkse bijdrage voor de dienstverleningorting op uw meldkamerabonnement geniet, wordt dit hier weergegeven onder de titel “Korting”.
Hebt u een andere vraag over uw factuur?
Ik begrijp de bedragen van mijn eerste factuur niet.
De eerste Verisure factuur zal qua abonnementskosten steeds wat duurder uitvallen dan u had verwacht. Elke factuur omvat immers zowel het abonnement van de lopende maand, alsook de abonnementskosten voor de volgende factureringsperiode.
We geven u een voorbeeld: we activeerden uw installatie op 23 maart. Op 25 maart ontvangt u uw eerste factuur. Daarop staat het abonnementsgeld van 23 maart tot 31 maart en dat van 1 april tot en met 30 april. U betaalt dus de volledige maand april en de laatste 9 dagen van de maand maart. Dit verklaart het hogere bedrag. Dit is een eenmalig gegeven.
FAQ Recherche pour : résultats← Retour
- Services – Partnerverzekeringen
- Diensten – Officiële partners van Verisure
Verisure wordt bij u in de buurt vertegenwoordigd door onze lokale alarminstallateurs, ook wel partners genoemd. Zij zijn gespecialiseerd in onze technologie en alarmsystemen. De alarminstallateur helpt u om de meest geschikte Verisure-alarmoplossing te kiezen voor uw woning.
Onze alarminstallateurs zijn:
- CEVV Technical Services
- Electrone
- LRC Safety
- Celds
- CallExcell
- Diensten – Krijg ik een Incert certificaat?
Het Verisure systeem en zijn componenten voldoen aan de geldende eisen, zoals de Europese norm EN50131 voorschrijft voor graad 2 alarmsystemen, zonder te voldoen aan het Incert-attest. Onze systemen zijn vergelijkbaar met Incert-gecertifieerde systemen van risiconiveau 1 en bieden zelfs bijkomende voordelen. We zetten de belangrijkste voordelen even op een rijtje:
- De Verisure meldkamer is 24u op 24 verbonden met het Verisure alarmsysteem via een dubbel communicatiesysteem : GPRS + Internet.
- Ons systeem biedt de mogelijkheid om elke twijfel bij alarm weg te nemen aan de hand van beeldmateriaal. Dit maakt een snelle interventie van de hulpdiensten mogelijk, indien nodig.
- Bovenop het alarmsysteem voorzien van fotodetectoren zorgt Verisure voor een interventiedienst door een mobiele bewaker ter verificatie ter plaatse.
- De centrale (het hart en geheugen van het systeem) wordt steeds geïnstalleerd in een beveiligde zone binnen uw woning.
- Verisure beschikt over een meldkamer erkend door het Ministerie van Binnenlandse zaken. De alarmen worden steeds opgevolgd door een alarmoperator. Daarnaast is onze meldkamer gecertificeerd volgens de Europese norm EN50518. Dit bewijst dat onze meldkamer voldoet aan alle bouwtechnische en organisatorische eisen voorgeschreven door deze norm dewelke ervoor zorgen dat de kwaliteit en de continuïteit van de dienstverlening gegarandeerd worden.
- Ons systeem beschikt over een SOS-systeem voor noodgevallen. Alarmen afkomstig van het Verisure alarmsysteem worden 24 op 7 behandeld door onze Verisure alarm operatoren. Deze zorgen voor een vlugge en adequate interventie.
Indien u dat wenst, kunnen wij u een verzekeringsattest bezorgen dat aangeeft dat u bent aangesloten bent bij een meldkamer erkend door het Ministerie van Binnenlandse Zaken.
- Kan het alarm ’s nachts geactiveerd blijven?
U kunt het alarm steeds activeren in de delen van het huis die u niet gebruikt. Dit doet u heel eenvoudig via het bedieningspaneel. U kunt het alarm ook zo instellen dat kleine huisdieren zich vrij in huis kunnen bewegen als het alarm geactiveerd is.
- Facturatie – Moet ik voor Verisure Assistance betalen?
De vergoeding voor onze Verisure Assistance dienstverlening is inbegrepen in uw abonnement.
- Product – Hoe lang gaat de noodaccu van de VBox Pro mee zonder stroom?
Wanneer de stroom uitvalt gaat de VBox Pro 24 uur mee.
- My Pages – Hoe moet ik My Pages activeren?
Gebruik de link die u hebt ontvangen per e-mail op de dag van installatie. Hebt u geen e-mail ontvangen of werkt de link niet (goed)? Contacteer dan onze klantendienst.
- Administratie – Ik wil mijn contract opzeggen. Wat is de opzegtermijn?
Het contract wordt afgesloten voor een initiële duur van 12 of 24 maanden, afhankelijk van de door u gemaakte keuze bij contractsluiting en te rekenen vanaf de ondertekening. Hierna wordt de overeenkomst stilzwijgend voor onbepaalde duur verlengd, tenzij u uiterlijk twee maanden voor het verstrijken van deze initiële periode het contract heeft beëindigd. Vanaf de verlenging kan het contract ten allen tijde schriftelijk worden opgezegd met een opzegtermijn van twee maanden.