Na een schadegeval helpen wij u met de dringende herstellingen en de volgende stappen.
Privacyvoorwaarden
Privacyverklaring
Door dit formulier in te vullen verklaart u dat u de Privacyverklaring hebt gelezen en begrepen en dat u akkoord gaat met de verwerking van uw persoonsgegevens door Verisure NV, als verwerkingsverantwoordelijke, met als doel gedurende een maximale periode van 12 maanden contact met u op te nemen (telefoon, afspraak, (elektronische) post) om u informatie te verstrekken over de diensten en producten die door Verisure worden aangeboden. Om uw recht van inzage, rechtzetting of verwijdering van de persoonsgegevens, of de beperking van hun verwerking, uit te oefenen, om meer informatie te vragen over de verwerking van uw gegevens of uw toestemming te allen tijde in te trekken, kunt u een e-mail sturen naar: privacy@verisure.be.Ontdek Verisure Assistance
Hulp op maat bij schade
Dankzij Verisure Assistance, kan u meteen gerust zijn als er iets is misgelopen.
Na een incident kan de aangebrachte schade de veiligheid in uw woning of professionele ruimte in het gedrang brengen. We beseffen ook dat wat u overkwam uw veiligheidsgevoel kan ondermijnen.
Precies daarom creëerden we Verisure Assistance: bijstand en ondersteuning bij alle stappen die u na een incident hoort te zetten.

FAQ Recherche pour : résultats← Retour
- Services – Partnerverzekeringen
Allianz, AXA en BaloiseInsurance erkennen uw Verisure systeem. Voor meer info: klik hier.
- Diensten – Officiële partners van Verisure
Verisure wordt bij u in de buurt vertegenwoordigd door onze lokale alarminstallateurs, ook wel partners genoemd. Zij zijn gespecialiseerd in onze technologie en alarmsystemen. De alarminstallateur helpt u om de meest geschikte Verisure-alarmoplossing te kiezen voor uw woning.
Onze alarminstallateurs zijn:
- CEVV Technical Services
- Electrone
- LRC Safety
- Celds
- CallExcell
- Kan het alarm ’s nachts geactiveerd blijven?
U kunt het alarm steeds activeren in de delen van het huis die u niet gebruikt. Dit doet u heel eenvoudig via het bedieningspaneel. U kunt het alarm ook zo instellen dat kleine huisdieren zich vrij in huis kunnen bewegen als het alarm geactiveerd is.
- Facturatie – Moet ik voor Verisure Assistance betalen?
De vergoeding voor onze Verisure Assistance dienstverlening is inbegrepen in uw abonnement.
- Product – Hoe lang gaat de noodaccu van de VBox Pro mee zonder stroom?
Wanneer de stroom uitvalt gaat de VBox Pro 24 uur mee.
- My Pages – Hoe moet ik My Pages activeren?
Gebruik de link die u hebt ontvangen per e-mail op de dag van installatie. Hebt u geen e-mail ontvangen of werkt de link niet (goed)? Contacteer dan onze klantendienst.
- Administratie – Ik wil mijn contract opzeggen. Wat is de opzegtermijn?
Het contract wordt afgesloten voor een initiële duur van 12 of 24 maanden, afhankelijk van de door u gemaakte keuze bij contractsluiting en te rekenen vanaf de ondertekening. Hierna wordt de overeenkomst stilzwijgend voor onbepaalde duur verlengd, tenzij u uiterlijk twee maanden voor het verstrijken van deze initiële periode het contract heeft beëindigd. Vanaf de verlenging kan het contract ten allen tijde schriftelijk worden opgezegd met een opzegtermijn van twee maanden.
- Product – Is het mogelijk de in/uitlooptijd van het alarmsysteem te verkorten/verlengen?
Ja, de in/uitlooptijd kan variëren tussen 1 seconde en 255 seconden. Dit kan gewijzigd worden door de technische klantendienst. Uit beveiligingsoogpunt is een zo kort mogelijke inlooptijd het beste.