Gaat u (binnenkort) verhuizen?

Laat ons alvast voor uw gemoedsrust zorgen!

Vul onderstaand contactformulier in en wij bekijken samen met u de mogelijkheden

Wanneer u verhuist zijn er altijd veel zaken waar u rekening mee moet houden. Laat ons alvast een last wegnemen en zorgen voor uw alarmsysteem!

Image-movinghouse
Le formulaire n'a pas pu être envoyé

FAQ Recherche pour : résultats ← Retour

  • Kan ik @Home en @Home SOS desactiveren ?

    Ja, @Home en @Home SOS kunnen op elk moment gedesactiveerd worden via de Verisure app.

  • Werkt @Home SOS ook wanneer mijn smartphone geen netwerkverbinding heeft ?

    Neen, @Home SOS functioneert enkel wanneer uw telefoon een werkende netwerkverbinding heeft en mobiele gegevens doorgestuurd kunnen worden.

  • Kan u mijn locatie bekijken via @Home of @Home SOS ?

    Via de @Home functie kunnen we uw locatie niet tracken. Enkel wanneer er een alarm gegenereerd wordt, kunnen onze diensten deze functie gebruiken om te checken wie ter plaatse is. (geen andere locaties zichtbaar)
    Wanneer de @Home SOS functie gebruikt wordt, stuurt deze uw GPS coordinaten naar onze alarmcentrale. Deze gegevens worden nooit gedeeld met derden of gebruikt voor andere doeleinden.

  • Kan ik @Home SOS gebruiken op verschillende toestellen ?

    Ja, elke gebruiker met een persoonlijke account voor de Verisure app (1 gebruiker per toestel) kan @Home SOS activeren en gebruiken wanneer hij aanwezig is waar het Verisure alarmsysteem geïnstalleerd is.

    INFO: Om @Home te activeren, moet elke gebruiker van de Verisure App over een eigen login en wachtwoord beschikken. U kan @Home niet op meerdere apparaten activeren als u dezelfde gebruikers-ID op deze verschillende apparaten gebruikt.