Verisure mobile app

Waarom krijgt u deze SMS?

U heeft een sms ontvangen met de melding dat er een waterlek is gedetecteerd. Deze melding kreeg u via een waterdetector die in uw huis is geïnstalleerd. We hebben u op de hoogte gebracht om u te informeren zodat u het waterlek zo snel mogelijk kunt oplossen.

Onze tussenkomst is beperkt tot deze sms. In het geval van een waterlek sturen we niemand naar u toe en hebben we geen verdere informatie over de redenen van het waterlek.

 

Wat moet u doen?

Ga de situatie controleren en stop het lek zo snel mogelijk. Als het om een groot lek gaat, aarzel dan niet om de watertoevoer af te sluiten. 

 

Wat zijn de volgende stappen?

Zodra het lek verholpen is, raden we aan om de waterdetector op dezelfde plaats terug te plaatsen. Controleer of hij helemaal droog is en nog goed werkt. Vervang indien nodig de batterijen. 

 

Hoe controleer ik of de waterdetector goed werkt?

Controleer bij de versie met kabel of hij helemaal droog is en giet een klein beetje water over de kabel. 

Voor de versie zonder kabel, zorg ervoor dat hij volledig droog is en plaats hem op een bord met een kleine hoeveelheid water.

Als de waterdetector goed werkt, ontvangt u nog een sms.

Als u geen melding ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Wij kunnen verder niets meer doen, we sturen niemand,het oplossen van het lek is uw verantwoordelijkheid, we hebben niet meer info dan u, alleen dat er water is gedetecteerd. Wat kunt u doen? • snel controleren • water stoppen bij de meter, als het om een grote lekkage gaat • vervang de batterijen voordat u de waterdetector terugplaatst, droog hem goed af en controleer of hij nog steeds goed functioneert.